Bebeğim doğduğunda 10 gün yoğun bakımda yattı ve bu süreçte sütümü sağmak zorunda kaldım fazla olduğu için dolaba attım daha sonrasıbda lazım olmadı emdiği için ve bebeğim 2 ay 10 günlük. 20 gün var. Eğer İhtiyacı olan varsa ankaradan temin edebilirim