Bebeğime geçen hafta kabak tattırdığımda vücudunda kızarıklıklar oldu doktorumuz bir süre vermeyelim dedi. Şimdi yarında sıra balkabağı tadımındaydı normalde, balkabağıda aynı şey mi onuda yeşil kabaktan sayıp vermemelimiyim yoksa verebilir miyim kafam karıştı ya 🤦🏻♀️