İyi geceler arkadaşlar..yahu usandım artık her gece üst baş değişmekten. Slepy külot bez kullanıyordum değiştimi naptı saçma sapan bir sızdırma hali,.yavrumun uykusu bölünüyor ıslaklıktan 🤦🏻♀️ Bezi değiştirip molfix almayı düşünüyorum ancak 18 aylık 12,5 kg 5 mi 6 mı karar veremedim. Kullananlar bir fikir Verirse sevinirim 😇