Kbryyy Kışın hep çorapla uyuttum fakat havalar iyice ısındı 7 aylık kızım çorabı çıkarsam mı uyuturken ? Siz nasıl yapıyorsunuz ?
Kadifemsii Kbryyy 23 aylık ve 2 aylık iki kızım var ikisininde çoraplarını çıkarıyorum . Hem hava sıcak hem ev
Deletedmom_22 Kbryyy korkma çıkar çorapsız uyusun canm , çok rahat uyur kan dolaşımı açısından da çıkarmak lazım çoraplaarını uyurken . Hep çorapsız , şapkasız uyuttum
Saudade Kbryyy patikli tulum olunca oyle yatıyır patiksiz bişey oldugunda corapla uyutuyordyum ama bu aksam cıkardım öyle uyuyor artık corapsız yatırcam
nelmali Kbryyy eve çıktığından beri çorapsız uyutuyorum çorapla yatağa giremeyenlerdenim kızımı da öyle buyutuyorum 😂
Arsima19 Postu okuyunca çıkarmak hissi geldi ama uyanır elleyemem😃 bundan sonra corapsiz yatar herhalde sıcaklar geldi artık