Kızım haziranın 9unda 2 yaşına giricek. Perşembe gününe denk geliyor ama pazar gününe bir plan yapmak istyoruz. İlk yaş gününü evde yakınlarımızla kalabalık bir şekilde kutladık ama bebek doğum gününden çok altın günğne dönmüştü etrafımızda kızımın yaşına yakın çocuklu ailede pek yok bir şey anlamamıştım. Bu sene üç kişilik çekirdek ailemizle daha sade daha sakin bir plan yapmak istiyoruz ama ne yapıcağımızı ve nereye gideceğimizi kararlaştıramadık. İstanbul zeytinburnunda oturuyoruz. Yakın bir şehir gezisi olabilir veya bilemiyorum 🤷🏻♀️ eğlenebileceği ve anlamlı olur, güzel anılar kalır dediğiniz fikirleriniz varsa bekliyorumm. Teşekkür ederim şimdiden 🥰🌸