Kızlar merhaba kızım tam 32 aylık ve yaklaşık bi yaşından bu yana çişe hazırlıklı olduğunu göstermeye başladı
Mesela adım atmaya başladığında kakasını asla ortalık yerde yapmıyor masa sandalye perde arkası saklanacak neresi varsa saklanarak yapıyordu
Çiş yaptığı zaman hemen değiştirilmesini istiyor falan
Som zamanlar yaklaşık 4 ay içinde her hafta bi gün bezsiz dolandı ama ben cesaret edip başlayamadım Çünkğ 4 aylık kızım var şuan zor oluyordu benim için
Bu önümüzdeki kasım kreşe başlayacağı için havalarda ısınmışken başlayayım dedim
Tuvalet adaptörü aldım
Bugğn tamamen bezi çıkardık gece hariç ama sadece 2 defa tuvalete çişini yaptı oda ben götürdüğümde
Kızım çişin var mı diyorum hayır diyor yine de götürüyorum şarkı falan söylüyoruz yapmıyor üstünü giydiriyorum pijamaya yapıyor
Bugğn sadece 2 defa tuvalete onun dışında 3 defa üstüne 2 defa koltuğa 1 defa sandalyeye 2 defa da parkenin üstüne yaptı😂😂😂siz düşünün halimi
Hatta o kadar ki 6 gün sonra doğum günüm eşimden halı döşeme yıkama makinası istiyorum
😂😂
Neyse sizin görüşlerinizi almak istiyorum alıştırırken neler yaptınız kaç gün sürdü
Gece alıştırmasına ne zaman başladınız
Lazımlık mı yoksa adaptör mü ?😵💫😵💫😵💫😵💫