Gün geçmiyor ki yeni bir olayla geliyorum 🤦 biraz önce dikiş yerime bakayim dedim iltihap akmış. Küçük bı delik açılmış az birşey de kan geldi yarına randevu aldım ama dayanamadım sizlere de sorayım. Bu durumu yaşayan var mı çok korkuyorum. Bu ara da 49 gün oldu doğum yapalı. Bu kadar uzun süre sonra nasıl açıklık oluyor çok şaşkınım çok tedirginim 😔