Son 1 haftadır garip şeyler oluyor,araştırdım ama tatmin edici bilgiler edinemedim. Doktorumuz da kongrede,dönünce soracağım. Oyun halisinda mis gibi oynuyordu bebeğim tek basina,bende gidip işlerimi halledebiliyordum. Simdilerde yanındaysam ve ayağa kalkıyorsam bile basıyor çığlığı. Koltukta otururken bile pozisyon degistirsem gideceğim sanıyor. O aglamalari duymamak için kaç kere tuvaletimi erteledim🤦♀️🙃 Uykusu geldiğinde gözlerini ovustururdu,simdi buna ek olarak saçlarını çekiyor. Dun ayagimda sallarken yine gozlerini ovusturuyordu, birkaç kez eliyle gozlerine,alnina ve burnuna vurdu sonra tekrar gozlerini ovusturup uyudu. Hiç dis cikarmadik henüz, başı agriyor olabilir mi? Web de yazan bilgilerin bir kismi bu yonde bir kismi psikolojikti. Çok neşeli ve sürekli birlikte vakit geçiren bir aileyiz. Dolayısıyla bana daha çok uyku baglantili fiziksel geldi bu tepkiler. Yaşayan var mi? Dün muzlu yogurt vermistim uzun bir aradan sonra,gece hazmedemedigi icin berbat gecti ve kızım neredeyse hiç uyuyamadi.. Belki de yorgunluktan yapti,bilemiyorum..😪 8.ay atakları,uyku gerilemesi ve anneye aşırı bağlılık yaşıyoruz sanirim. Ahh ne zaman geçecek??