Kızlar oglum 8 aylık olmak üzere odasını ayırmak istiyorum hatta kamerali telsizde aldım ama kıyamıyorum ayırmaya cok alıstim beraber uyuyoruz , eşimde ayrı uyuyor ve artı olarakta sesini duymamda cok aglar falan diyede korkuyorum ama 8 aydirda ayri uyuyoruz esimle , deneyimi olanlar varmi 🙃