Yaademm bebesine göre değişen bir durum bu bende ilk bebeğimde 1,5 yaşındayken doktorumun tavsiyesi ile kesmiştim çünkü 1,5 yıl boyunca tadım dışı asla yemek yemiyordu memesiz uyumuyordu aynı zamanda uykuda rezaletti yani. Tahliller tepetaklak olmuştu demir eksikliği değil yoksunluğuydu artık. Memeden kesince uyku eskiye oranla baya iyi oldu yemeside arttı ama genede öyle iştahla yiyen bir çocuk değil maalesef