Bir de herşeyi ben biliyorum edalarıyla ünlemli münlemli yazmıyolar mı deli oluyorum. Dinimiz öyle dört kenarı sivri kuralları olan bir din değil. Korktuğun anda içinin bunaldığı bir an da dua niyetiyle nasıl okuyamam ben bu duaları ya? Kurana ellemiyosun ezberden Allaha sığınmak için okuyosun. Gerçekten bazı kafalar çok radikal. Böylelerinden uzak durun.