Mehel Merhabalar 1 hafta oldu bebeğimi sütten kestim sag göğüs sıkıntı yok ama solda şişlik oluyor ara ara az sıkıyorum ılık duş vs de yapıyorum ama bugün üst tarafta elime şişlik geldi ne yapayım kızlar normal mi yoksa bi kadın doğuma gidiyim mi