Bugün bebegim 6.ay aşılarını yaptırdık.doktorumuz menenjit aşıları olan nimenrix i 7. Ve 13.ayda,bexeroyuda 9.ve 11.ayda yaptırın dedi.hemsiremiz bugün gün verirken bı aşı ismi söyledi doktora danış bebeğe menenjit asisiyla onuda aynı gün yaptirabilirmiyim diye normalde yapıyoruz ama sen genede daniş dedi ama ben unuttum.çicek mi kizamikcikmi bilinmiş bı aşı ismiydi ama bebeğim aşılardan dolayı çok ağlıyordu bende demekki tam veremedim kulağımı unuttum geçen defada kadına bişey sormak için aradım çekiniyorum tekrar aramaya bı bilginiz varmı hangi aşıyı menenjit aşısiyla aynı gün vuruyorlar.🤦