26 günlük bebeğim var, bu zamana kadar hep 2 saatte bir emzirdim. 9 günlükken yoğun bakıma girdi, orada beslenmesi 3 saatte birdi yine anne sütüyle. 1 haftadır geceleri 3 saatte bir emziriyorum gazı olduğundan çok zor dalıyor en azından bebeğimde bende dinleneyim diyorum. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum, çok şükür sarılık sürecimiz hiç olmadı. Bu saatten sonra olur mu acaba, ve geceleri 3 saatte gündüzleri 2 saatte emzirmem bir problem yaratır mı?