2 aylık hamileyim anneler . İki doktor henüz hamileliğin başındayım diye ilaç önermedi . Ama çok çok kötüyüm öksürmekden bazen ıstıfra ediyorum
Yutkunurken ağrıyor . Uykudayken uyanıyrm kaşıntı boğazda yanma ağrı . Ihlamur içmeye başladım sıcak su bal limon karıştryrm ama ağrısı geçmek bilmiyor . Yaşayanlar var mı şu iyi geliyor diyen anneler lütfen yazar mısınız 😥😥