Kızlar eskiden olsa gün içinde asla birnirimize dayanamaz konuşurduk, şimdi nedense iki en fazla 3 aydır bir sıkıntı olduğunda iki , üç gün sürüyor bu evdeki huzursuzluk . Sıkıntı yasamadigimiz zamanda dibine kadar mutluyuz anlam veremiyorum ve çok canımı sıkmaya başladı ortada fol yok yumurta yok küsmek için. Haksizsam söyleyin lütfen. Dün eşim işten geldi hemşireyim bı komşum var iki tane teyzesini getirdi bana ilacıni yapmam iicin eşimin iş saatinden önce bana göre de makuldu kabul ettim. Ama malesef geç kaldılar annemde bendeydi kızıma bakıyordu o esnada ben odada ilaçları yaparken karşı komşuda gelmiş anlicaginiz evde ⅘ bayan vardı eşim gelmiş o esnada çıktığımda yatakodasina gelmiş yatmış gittim yanına bir surat bir tafra sanarsiniz dünyanın en kötü olayını yasattim ona . Benim elimde olmayan şeylerdi bunlar kapıma gelene nasıl git derim ki asla herzaman böyle olmaz . Sadece dün öyle oldu diye bana yapmadığını bırakmadı iş çığrından çıktı sesimyukseldi biraz oda yükseldi derken telefonu felan fırlattı patlamış bende kızımı aldım çıktım evden yoksa olay uzayacakti şimdi dünden beri asla görüşmüyoruz kızımı içerde.uyutup öyle gidiyorum normalde de yatakodasina bana yardım ederdi beşiği gotururduk şimdi tek başıma zorlaniyorum goturemiyorum çocuğunlm diş cikariyo zorlanıyorum zaten gitmesem daja büyük sıkıntılara yol acarmiyim bilmiyorum bana diyo ki hep sen haklsiin ne yapmışım anlamıyorum çok canımı sıktı kızlar fikir verin yardım edin ne yapayım ben