Kızlar merhaba bugün bebeğimi doktora götürdüm kontrole 2 ay 22 günlüğüz doktorumuz ayağında eğrilik farketti ve bana ortopediye gitmemi söyledi ben yarına randevu aldım ama kafamda binbir çeşit soru geçiyor acaba neyden kaynaklı eğrilik doğarken mi oldu doğtuktan sonra mı genetik mi falan falan… böyle bir durum yaşayan oldu mu bebeğinin ayağında eğrilik görülen sonuç ne oldu beni de bi aydınlatırmısınız…