Bebeğim bu gün 3 aylık oldu gebelikten şüpheleniyorum test yapmaya cesaretim yok iki gün adetim gecikti ilk gebelikte de sadece gaz sorunu olmuştu belirti şimdi iki gündür yine sıkıştırıyor riskli olur mu yardımcı olur musunuz korku sardı dört yanımı