Sevvedaa Kızlar üç yıllık evliyim istikbal yatak ve ikea beyaz karyolalarından kullanıyorum ama şu lanet yatak bizi mahvetti yarım adam olduk resmen. Malum çocuk olunca da baza şart oldu sığamıyoruz eve. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
SeninAnnenBirMelektiYavrm Sevvedaa Bambi yada Yataş. Pocket yaylılar gayet iyi. Daha da iyi istiyorum derseniz visco alın