Oglancik Anneler bebeğim dönmeyi yeni öğrendi uykusunda da mesela yüz üstü ile yan arası bi pozisyona dönüyor ama bi kolu altında kalıyor. Gördüğümde düzeltiyorum ama gece öyle kalırsa bi sorun olur mu acaba
yusufmertmom Oglancik yaa benimki hep yan dönüyor oynarken falan artık yatarkende yan dönmek istiyor. Yanda da kalamıyor tam ve uyanıyor bu yüzden 🤦🏽♀️ Bende acaba yüzüstüne öi alıştırmaya başlasam diyorum da
Betulakkus Hiç korkma benim bebeğim doğundan beri yan yatıyor rahatsız olsa sinyal verir zaten bir şekilde pozisyonunu değişirmeye çalışır
Oglancik Betulakkus böyle altta gibi kalınca ağrı yapar mı acaba çocuğa diyorum uykusunda farketmezse diye ah analık ne zormuş her şeyden nem kapar oldum😂
Betulakkus Oglancik valla öyle oluyor her bir şey den bir şey kapıyorsun ama sen hep kendini rahat Tutki bebeğinde rahat huzurlu olur