Kader_cinar Nurayagiz ben de dün nasladim çorapsız yatırmaya bugün de kısa kolluyla yatırdım ama içim rahat değil
Deletedmom0099 Nurayagiz 2 yaşında kızım; kışın çok soğuklarda bol çorap giydiriyorum ama artık havalar ısındı giydirmiyorum
Mbebeh Nurayagiz Doğduğu günden beri ne zaman uyusa, gece gündüz fark etmez hemen çıkarttım çoraplarını. Sağlıklı olanı bu çünkü.
Damlali Bizde çok yakında 7 aylık olacağız canım nasıl denk gelirse öle yatiriyorum çorapsız da yatsalar üşümezler artık
Nurayagiz Aklimdasin ben henüz kisakol yatırmaya korkuyorum ince uzun pijama yatiriyorum ama kisakol daha rahat yatar gibime geliyor
Seyma34 Mbebeh bende doğduğu günden beri çorapsız yatırıyorum. Bebeklerinize bunu yapmayın bırakın uyurken ayakları hava aldın bari, sağlıklı olması açısından kesinlikle çokartın
rosesbabys Nurayagiz 1 yaşında toplasam 3-5 kere çorapla yatmıştır bence nasıl alışırsa öyle gider diye düşünüp hiç giydirmedim 🥲
Melegimekavustum Nurayagiz evet bana da öyle geliyor. 🤗Ben de çorapsız yatıyorum rahat ediyorum kızım da öyledir herhalde. Hem kan dolaşımı için çorapsız yatması gerekli diye okumuştum.
AyazisMom Nurayagiz Corapsız yatırıyorum hatta 7/24 corapsız zaten giydirsemde çıkarıyor 7.5 aylık askılı zıbın kısa kol tişört çok ince uzun pijama giydiriyorum