Kızlar bebeğimi ayakta sallıyordum yaklasık 1 aydır suan 4.5 aylık. Uyku eğitimi vermeye calıştığım için ayakta sallamayı bir anda kestim fakat gece uykuları özellikle gece uyuma saati geldiğinde resmen protesto ediyor beni susmadan ağlıyor ben pes edene kadar. Sallama olayını bırakabildiniz mi ? Bıraktıysanız nasıl bıraktınız ?