BitterCoffee Sevgili anneler ek gıda dönemindeyiz.yumurta sarısı verdim.popoda kakanın değdiği yerler kızarık.dış kısımda da.başına gelen var mı?yumurta sarısına alerjik reaksiyon mudur?huzursuzluğu yok.yarın yine denemeli miyim?yoksa direk keseyim mi?
Aklimdasin BitterCoffee bizimde baslarda kusma olurdu. Herhangi alerjimiz olmamasına ragmen. Bende 1,5 ay hiç vermedim. Agır geldigini düşündüm.1,5 ay sonra verdigimde kusma gibi sorunumuz kalmadı. İsterseniz ara verin biraz sonra tekrar denersiniz