Merhaba kızım beş bucuk aylık yaklaşık bir aydır mama alıyor anne sütü sadece gece alıyor çünkü emmiyor biz yavaş yavaş tadımlara başladık yalnız cok korkuyorum bebeğim yutamıyır hemen boğulur giib oluyor bu durumu yaşayan varmı oğlumda hic sıkıntı yasamamıstım pütürlü veriyordum hep ama kız yutamıyor hemen öğürme olıyor ne yapacağımı şaşırdım önerileriniz varmı