Sevgili anneler merhaba
Kızım 22 aylık gün içerinde gayet iyi sadece uyku zamanları özellikle gece uykusunda oluşan öksürük ve geniz akintisina bağlı olarak sanıyorum ki balgam birikmesinden sürekli yutkunup uyuyamiyor. Dr a gittik asist balgam söktürücü ve Bisolnatur öksürük şurubu verdi ama bizim bu durumumuz bebekliginden beri tekrarlayan bir durum ve bir çok Dr gezdik hepsi birşey yok dedi durdu, şuan yine aynı durumdayiz bir öneriniz var mı ne yapabilirim