AmirinAnnesi Nuurr123 yaa bendede var ağrı kırasım geliyor ama kıramoyorum😢birden dönünce falan ağrı giriyor
rmys_shn2 Bende 10 ay önce spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım lanet olsun her sabah yataktan sırt ve bel ağrısıyla uyanıyorum
Nuurr123 rmys_shn2 sizinki yine normal spinal olduğu için ama genel anestezide bel ağrısı ilginç yani
sevgisimay rmys_shn2 ayyy aynen yaa ben de kendi kendime diyordum dogumdan sonra oldu acaba anestezi ile mi alakalı hiç bu konuda araştırma yapamamıştım ne zaman gecer acaba
Aslialbyrk 20 gün olmuş ama bende sormak istiyorum 6 ay oldu doğum yapalı omurga kemiğinde şişlik var öne egildikce daha çok ele geliyor bastırınca feci ağrıyor 😥 internetten bakıyorum hep kanser kanserrrrrrr yazıyor
Aslialbyrk Simgetuna- d vitamini eksikliğinden kaynaklı olduğu söylendi şuan iyiyim geçti şişlik duruyor ama