Kızımın gözünün kenarında yağ bezesi var. Oynar şekilde. Kızım büyüdükçe oda büyüdü şiş duruyor aldırmak gerekiyor göz kenarı diye korkuyorum. Forumda geçmişe bakayım dedim. Kim sorduysa birine bile cevap yok nerdeyse bu kategoride. Burda hiç çocuğunda veya kendinde beze olup buna bir çare bulmuş anne yokmu gerçekten?