Ertugrulunannisi Oğlum su içsin diye bardakla veriyorum bir yudum alıp döküyor acaba aventte damlama yada çevirince akıtma oluyor mu
symnsfkmtr41 Ertugrulunannisi Ben kullandım. Kesinlikle akıtma gibi bir durum yaşamadık. Ayrıca çok da sağlam.
aslansmomm Ertugrulunannisi pipetlisni bende merak ediyorum aldık ama henüz kullanmadık, alıştırma bardağını kullanıyoruz aventin kesinlikle akıtmıyor ama pipetlide akıtmaz bence
Ertugrulunannisi symnsfkmtr41 ya çok teşekkür ederim oğlum 2 yaşına girecek 2 hafta sonra eline ne geçse yere çarpıyor sağlam olması da ekstra iyi oldu çok sağolun