Merhaba hanımlar
Kızım 1 yasına girdi tek bir öğlen uykusumu olmalı yoksa aksam üzeride uyumalımı aksam üstü uyudugunda geri uyuması 11 i buluyor ama uyumadıgında 20:30 da uyuyor öğlende 2 saat uyuyor kafamda deli sorular 😅 1 yaşındaki anneler neler yapıyorsunuz beni aydınlatırmısınız