Melisa500 ne yazık ki bende kullanıyorum tabi ki eski düzenime dönmedim ama içiyorum. Hamileliğimde 4. Aya kadar 2 günde bi bir tane içtim ondan sonra ayda belki 1 tane doğumdan sonra 3 ay içmedim sonra tek tük yine başladım. Sabah 8 gibi kalkıyoruz kahvaltı oyun falan derken içmiyorum zaten 12 de uykuya yatıyor o zaman içiyorum. Sonra gün içinde çok da içmiyorum. Dışarı çıkarken yanıma almıyorum. Emzirdikten sonra içiyorum genelde sürekli üstümü değiştiriyorum bide. Gece yanıma alacaksam. Duş alıyorum dişlerimi fırçalıyorum dikkat ediyorum. Gün içinde içtiğimde yüzümü falan sabunla yıkayıp pamuk ıslatıp boynumu göğüs kısımlarımı falan silmeye çalışıyorum öyle.. çok kötü ve zararlı ama tek keyfim o kaldı. Bırakabilir miyiz evet elbette ama ben şuan buna ne yazık ki hazır değilim. Bebeğimden sürekli özür diliyorum.