245 10 aylik oglum cok terliyo. Tek zibin ustund3 altinda uzun pijama giydiiryom .saclari sirti hep su gibi. Hep bronsit oluyo hiriltisi oluyo.surekli degistiriuorim.sicak malum artik.daha cok terlmeeue baslasi. Basina geken var mi boyle bi durum
pandemibebegi 245 Giydiği şeylerin kumaşı kalın olabilir mi bazı kıyafetler hiç yok gibi incecik oluyor ya onlardan denediniz mi
Ballarinannesi Benim oğlum 4 yaşında doğduğundan beri öyle kışın bile terliyor tüm testleri de temiz çıktı doktor yapısı böyle demek ki dedi ne yaptıysam çözüm bulamadım terine yaz kış aynı dert sürekli Bi üst değiştirme çabası içindeyim