28 günlüğüz bebeğim meme. dışında çok zor uyuyor. Ya kucakta uyuyacak ya memede. Yatağa bırakınca ağlıyor sürekli. Gece 2.5 da uyuyup 4 de geri kalkıyor. Öğlene kadar uyumuyor. Uyuduğu sadece emerken 10 dakika. Yatağa bıraktığım an başlıyor ağlamaya. Ayakta uyuklamaya başladım bende. Gündüzleri uyuyamıyorum maalesef. Gece uyuyabiliyorum o da bebekten dolayı olmuyor. Sinir sistemim bozuldu. Gazını çıkarıyor ama bitmiyor sancısı anlamadım. Kaka yapamıyor 5 gündür onun sıkıntısı mı bilmiyorum. Ama tükendim bildiğiniz. Yemek yiyemiyorum tuvalette zorla gidiyorum. Vücudum sürekli ağrıyor artık. Ağlama sesi duymaktan tükendim.