Minigim24 Kızlar bugün 2.ay aşılarını olduk hafif ateş vardı 5 hucukta calpol verdim şuan 38 ateş ne yapabilirim soydurdum üstünü zıbın tek var suan ne yapmam gerek baska yardımcı olursanız sevinirim
deniz-95 Minigim24 yarım saat sonra tekrar calpol verin eklemlerine ılık bez koyabilirsiniz üzerini kalın örtmeyin
Bebegimm1 Minigim24 eviniz cok sicak olmasin serin olsun ustunu ortmeyin ilik su ile eklem yerlerine bez koyun calpol verin 4 saatte bir gece de takip edin düşer insallah
Minigim24 deniz-95 2 calpol aradı kaç saat olmalıydı 6 değil mi ? Birde paronx s fitil var hangisi daha etkili olur acaba bilginiz var mı
deniz-95 Minigim24 fitil hiç kullanmadım. Aşı dönemlerinde hep calpol kullandım. 11’de zaten 5 buçuk saati doluyor. Yarım saatten bir şey olmaz. Doğalgaz yanıyorsa ısısını düşürün.
turkan-5 Minigim24 paronax s fitil cok etkili baktınız ki 38 i geçiyor ısrarcı bir ateş fitili kullanabilirsiniz ama calpolle fitilin bir saat aralığı olması gerekiyor diye biliyorum
Minigim24 deniz-95 hayır yanmıyor sıcaklıpı en düşük odaya geçtim zıbınla bıraktım korktum biraz ilk çocuk ilk ateş 🤦🏻♀️ Çok teşekkür ederim bu arada
deniz-95 Minigim24 bende çok korkarım ateşten. Ama aşı ateşinden bir şey olmaz korkma. Sabaha kadar sürekli ölçün ateşini. Biz eşimle dönüşümlü beklemiştik başında. 2 güne bir şeyciği kalmaz. ☺️
Tatlican Lulemom Cok atesli oldugunda banada 4saate bir dolven parol dönüşümlü verebilirsin demisti dr ama kucuk diye yazmadim sizin yazdiginizi gorunce yazdim bende
Magnolina Minigim24 bebişin genel durumu nasıl peki aşıdan dolayı ise biraz daha iyidir hasta olunca daha farklı oluyor calpol yeterli olur gibi
Minigim24 Magnolina yani huysuzdu huysuzluğu geçti ateşi başladı mayışık baya uykusu bar ama uyuyamıyor gözleri kıpkırmızı oldu hiç uyumadı gün boyu
turkan-5 Minigim24 çıkardıysa verebilirsiniz zaten bede ateş için bir kere kullandım fitili bir saat içerisinde iyileşti bebegim gecmis olsun sizede