arasinannesiyim25 Kızlar bebeğimde reflü olduğu için Aptamil Ar kullanıyorduk fakat kabız yapıyor. Bebeğim çok fazla katı yapıyor tuvaletini ve yaparken de akla karayı seçiyoruz. Başka kullanabileceğimiz kabız yapmayan Ar mama önerisi?
TheBaby arasinannesiyim25 Katı tüm mamalar kabız yapar. Bende kullandım en iyi mama reflüde şu an kullandığınız mama. Değişseniz aynı etkiyi başka mamada alamazsınız ve yine kabız olur. Vücut alışacak. Siz bu sürede zeytinyağı katın mamasına.
Arelinnannesi arasinannesiyim25 benim bebeğim de 4 aylık Bebelac anti reflü kullanıyoruz hiç kabız olmadı deneyin isterseniz
Arelinnannesi TheBaby mamaya zeytinyağı katılmasını ben iyi bulmuyorum ama popsuna yavaş yavaş zeytinyağı sürebilir benim bebeğim de olmuştu kabız poposuna zeytinyağı sürerek hallettim
arasinannesiyim25 TheBaby evet zeytinyağı katıyorum her mamasına ama etki etmiyor. Alttan gazını çıkarıyor sürekli ama büyük tuvaletini yapamıyor
TheBaby Arelinnannesi Siz bilirsiniz. Benim doktorda popoya zeytinyağı sürülmesine karşıydı. Orayı uyarmanın doğru olmadığını söylüyordu. Bencede mantıklı. O yüzden ben zeytinyağı verdim. Ayrıca besliyormuş zeytinyağı bebeği.