Smyrq ben bir anda kesmedim azaöta azalta bıraktım ve haliyle höğüs zamanla az üretime geçti ancak zaten ben bırakma kararı verdiğimde oğlum gündüzleri 2 sefer belki emiyordu, he ama gündüz aktif emen bir öocuksa bir anda kesmek zaten doğru değil yanlış, sizinle olan tüm bağı zedelenşr ve göğüs aktif süt üretimi yaptuğından sizin yaşadığınız sorun meydana çıkar, bunun için siz gün içinde iki kere göğsünğzü sağın bir kaç gün daha sonra tek sefere düşürün ve süt miktarınız azaldıkça bir gün sağın bir gün sağmayın en sonunda tamamen bırakın kesilecektir, ama şuan sağmazsanız mastit olma yolunda gidiyorsunuz, kendinize zarar gelecek