Anneler, kızım 1 yaş 19 günlük yaklaşık 2 aydır bu eylemi gerçekleştiriyor. Ben başlarda çözemedim sonra araştırınca çözdüm olayı. Doktoruna sordum. Bu eylemi mama sandalyesinde yapıyor sadece. Bende bizimle yemeye alışsın diye kullanıyordum özellikle. Doktor mama sandalyesini yasakladı. Çünkü bu eylemi unutması gerekiyor. Buna devam ederse daha sonra asla bırakamayacağını söyledi. Bazı annelerin bunun oyun olduğunu düşünüp anlamadığından bahsetti. Eğer sizinde kızınızda öne arkaya sürtünme tarzı hareketler varsa bilginiz olsun. Bunu nerde yapıyorsa ondan uzaklaştırmak ve dikkatini dağıtmak gerekiyor. Artık mama sandalyesi kullanamıycaz. Bu iyi olmadı tabi ama yapacak bişey yok. Yer sofrasına geçiş yapıcam yüksek ihtimal. Çünkü henüz tam olarak yürümüyor ve sandalyede sabit oturamıyor.