Dadasefe Diş çıkarma döneminde çok fazla salyası akan bebeklere öneriyorlar alan varmı fayda etti mi acaba fiyatlarda hep 100 tl işe yaramazsa üzülür insan
HKyhn Dadasefe ben ve çevremdeki insanlar çok faydasını gördü. Bebeğim ne zaman dişini çıkardı hiç farketmedim bile. Salyamızda hiç olmadı. 2 aylıktan beri takıyırym şimdi 6 aylık. 🧿
Cnszeze Dadasefe n11 den sertifikalı bir kehribar aldım bebeğim yenidoğan henüz kullanmadım bilemiyorum faydasını ama 48tl ye aldım. Birde oraya bakın.
Neslihandagkus HKyhn merhaba bende almayı planlıyorum bebeğim 3 aylık fakat boynuna takınca yatarken falan rahatsız etmiyor mu ? Nasıl kullandınız ve nereden aldınız ? 🙏☺️ Bende inanıyorum umarım bizde de faydalı olur ☺️
HKyhn Neslihandagkus ben sadece banyoda çıkarıyorum. Onun dışında hep boynunda. Çok şükür bişey olmadı. İnstagramdan melekannem sayfasından aldım
HKyhn Sakura-chan ipleri normal bi ip olmuyo. Kalın kopması zor bi ip oluyo. Ve her boncuktan sonra da düğüm atılı
Cnszeze Dadasefe n11 den sertifikalı bir kehribar aldım bebeğim yenidoğan henüz kullanmadım bilemiyorum faydasını ama 48tl ye aldım. Birde oraya bakın.