Merhaba bebeğim 3 ay 6 günlük. Gece uykusuna geçtikten sonra hala 2 saate bir uyanıyor bi türlü bu süre uzamadı. Böyle alıştırmadım 5 günlükken sarılık olmuştu sadece 1 hafta iki saatte bir kaldırdım, o gün bu gündür çalar saat gibi kalkar. Fakat bu ara sabaha karşı daha sık uyanmaya başladı bu süreleri uzatmak için öneriniz var mı ? Yanağımı dürtüp çok emmesini sağlıyorum doyuyor ama yine de uyanıyor