9 aya kadar emzirdim. Sütümde çoktu. Ama son zamanlarda emmeye emmeye sütüm baya azaldı. Emmek istemiyor. Bağırıyor ağlıyor. Doktor kilo almıyor diye raporlu mama yazdı. İki gündür kullanıyoruz. Emmeyince arkasından hemen mamayı veriyorum tek nefeste içiyor. Yani aç. Tok olsa mamayı da içmez. Küçükken farklı pozisyonlar işe yarıyordu emerken ama artık büyüdü durmuyor o yüzden başka pozisyonda da emziremiyorum. Sütüm artık damla damla kaldı anlıyorum. Uykuluyken emiyor çünkü. Önceden dolu dolu yutkunurdu. Şimdi 5-6 kez yutkunuyo bitiyo. Başına gelen var mı. Bu aylardan sonra yani . Ek gıdayı da doğru düzgün yemiyo zaten