Bebeğinde böbrek genişlemesi olan annelerden bilgi almak istiyorum.oglum iki aylık sağ böbreğinde 25 mm genişlik var takip yapılıyor haftaya röntgen çekilecek ondan sonra belli olacak ameliyat vs. Gerekirmi diye .aynı sorunu yaşayan varsa bilgi verirse sevinirim.ameliyat vs.olmadan düzenlen bebekler varmı 🌸