KROAG Yasemnakca ben playgronun oyun halısını aldım o da müzikli çok güzel. Yedi aylık oldu şimdi oyun halısında durmak istemiyor 😂...
Ezgi_Nisan Yasemnakca şahsi fikrim pahalı birşey bakmayın. Benim kızım 3 ay 22 günlük ve oyun halısını kullanamıyorum. Sürekli yüzükoyun dönüp otuncaklrın üzerine çıkıyor. 1.5 aylıkken kullanmaya başladık. En fazla 1 ay kullanabildi.
Yasemnakca Mavis72 dilaraefe Nesocan Ysemin.akca instagram hesabın resim atarmısınız fiyatıyla beraber
Zorzeynoo Yasemnakca benim var elimde bondigo e bebekten 180 e aldım 2-3 kez kullandık müzikli ayıcığı var çıngırak vs herşey var temiz sorunsuz pili ile verebilirim
Yasemnakca Nili instagram hesabıma resmini ve ne kadara satmak istediğinizi yazarmışsınız bakayım bi Ysemin.akca hesabım
Zorzeynoo Umrnkrhn ben satıyorum bondigo müzikli kutulu göndericem 2-3 defa kullandık tüm oyuncakları tam
Ezgi_Nisan Yasemnakca bi ara a101 e gelmişti ordan almıştım 😀 sonra tekrar gördüm sanırım ara ara getiriyorlar.