Gktrkefe Doğum yapalı 6 ay oluyor, geçen ay ilk reglimi oldum. Fakat bu ay hiç belirti yok 8 gün gecikti normal midir ? Yoksa gebelik ile ilgili endişe etmeli miyim hamileliğim belirti olmadan başlamıştı çok rahat geçmişti.
Prensannesi01 Gktrkefe benim de 4 ay oldu adet olmadim kadın doğum doktoruna görünmeli miyim acaba endişe etmiyor değilim hani
Aysedemirrrrr Gktrkefe ben oğlum 9 aylıkken regl olmaya başladım geçen ay 5 gün gecikmişti bu ay zamanında oldu. Biraz süre geçtikten sonra düzene giriyormuş
Anneyimbennnn Bende 3,5 ay oldu doğum yapalı geçen ay oldum adet ama bu ay olmadım daha bende bekliyorum
Gktrkefe Prensannesi01 bende görünmüştüm olmadım diye hersey normal emzirdiğin için adet görmeni beklemiyoruz demişti daha erken bence arkadaşım 8. Ayda olmuştu her bünye farklı 🙂
Hacer26 Ilk dogumda 2 sene Dogumda 6 ay adet olmadım. Dogum sonrası ilk adetimi bu ramazanda olmuştum nisan basinda, ikincisi mayıs sonunda geldi düzeni oturmadı henuz.Hormonlar ile alakali
hulya1406 Hacer26 oo 2 seneyse sizin ben biraz daha bekleyeyim o zaman 18 aylık kızım henüz adet olmadım.Hala emiyor kızım.