Snowglobe Ozgeayazmuhammed üstte kalsın Google a bakın bide bence burda da bilen vardır illa ama diyanetin sayfasında kesin Bi şey yazıyordur
saripapatyam2 Ozgeayazmuhammed neden bozsun ki abdesti.. sadece üzerinize çiş kaka bulaşırsa namaz olmaz.. abdesti bozan şeyler belli başlı şeyler zaten
Sin21 Ben bozar diye düşünüp yeniliyorum hep çiş kaka sonuçta çocuk da olsa değişmez içim rahat etmez yani
Aalya Ozgeayazmuhammed ben de geçen netten vaktım bozmaz ama elinizi yıkayıp oyle namaz kılın dıyordu
Metehann12 bunu gittiğim sohbet ortamında açıldı ve ordan yeni öğrendim çocuğun altını alırken pis şeye elimiz değdiği için abdest almak gerekiyomus ben de bilmiyodum