Ygzpri Erkek bebeğim her bezi açtımızda işiyor her yer batıyor bu normal mi ? Altı açılınca rahatlıyor diyemi yapiyor anlamıyorum
Busrazehra Ygzpri pipişi yukarı kaldırdığını farkettiğiniz an indirin aşağı beze gelir en azından zamanla düzeliyor o ilk başlarda oluyo daha çok
uzaymom Ygzpri hahaha normal normal benim oğlumda yapıyodu. Sonra yavaş yavaş bıraktı 😊rahatlıyolar ondan bence
yusufmertmom Ygzpri ilk 3,5-4 ay öyleydi ama sonrasında düzeldi şükür 😂 hem üstü yatıyordu hemde alt açma 😂