Kızlar bu konuyla ilgili internette net bir şey bulamadım, kızım 11 aylık ismine tepki vermiyor yüz kere bin kere de desem dönüp bakmıyor. Gayet sosyal bi bebek babıldıyor, ben şarkı söylerken kendince eşlik ediyor. Güleç, göz kontağı kuruyor ama ismine tepki yok 🤷🏻♀️ Bir de işaret parmağıyla bir şeyleri göstermiyor henüz yani daha bir kaç kere işaret parmağıyla bir yerleri gösterdi ama öyle her zaman yapmıyor bu isme tepki vermeme ne zamana kadar tehlike arz etmez, ne zaman tehlikeli 😕