Kızlar merhaba. Daha önce 2 defa kuaföre güvendim hiç istediğim gibi olmadı saçlarım. Simdi yine sarı ombre yaptırmak istiyorum. Saçımda da koyu renk boya var 3 4 ay olmuştur boyayalı, 2 3 parmak sadece dipte kendi saçım var yani
Kuaför bakti saçıma once deneme yaparız bir tutam dedi. Turunculaşma da var saçında dedi. Once bir küllü bir renge boyamak lazım dedi. Siz boyayın ya da biz boyariz dedi. Kuaföre gitmeden birkaç gün önce bütün saçımı küllü kumral mi boyasam ? Nasil oluyor bu işlemler bir de 1i bebek 2 çocugu eşime bırakıp gideceğim için ön işlemi ben evde yapayım uzun süre kalmiyim diyorum kuaförde.(9 aylık bebeğimi emzirdigim için)
Benim saçım ve istediğim tonlarin fotosunu ekliyorum
https://www.hizliresim.com/7cevivt
https://www.hizliresim.com/os6ts3c