Merhaba anneler hamile kalmadan önce saç dökülmelerim normal bir şekilde dökülüyordu. Hamileyken saç dökülmelerim durdu hatta hiç dökülmedi diyebilirim. Ama doğum yaptıktan sonra aşırı saçlarım dökülüyor elimi saçıma atıp çektiğim zaman top geliyor banyoda bir avuç saç atıyorum sağlık ocağında kan değerlerime de baktılar herşey normal. benim gibi bu problemi yaşayan var mı? Varsa neler yaptınız bir öneriniz var mı acaba?