GoktugUras_mom hiç üzülme cnm kilosu gayet güzel aslında kilo almada sikinti yok sadece gününde doğanlar göre daha minyon oluyorlar ama kimse anlamıyor bunu anlatmak zorundadır değiliz benim oğlum da premature dogdu 31 haftada 1790 gram bi ay kuvozde kaldı ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor banada derlerdi ay çok küçük falan diye şimdi 11 yaşında 44 kilo şimdide gören herkes ay çok kilo almış diyor yani kimseyi memnun edemezsin herseye diyecek bisi bulurlar o yüzden takma sağlıklı olsunlar yeter. Şu anda da 3 buçuk aylık kizim var oda erken oldu 33 haftalik 2580 grm dogdu 21 gün kuvozde kaldı doğduğu kiloda geri aldım sadece anne sutu alıyor 6 kilo yani hiç takılmayın boyle şeylere hepinize diyorum güzel anneler🥰🥰