Gnc27 Merhabalar 19 gün önce doğum yaptım bacaklarım ve kemiklerim çok ağrıyor ?normal mi acaba yaşayan var mı ? Ne yapılabilir ?
Toprak_2019 Gnc27 geçmiş olsun canım ben uzun süre çekmiştim doğumdan sonra bacaklarım ozelliklede ayaklarımın altları basamaz hale gelmiştim ağlıyordum acisindan agrisindan
Gnc27 Kucukhobby ben de sezeryan yaptım çok ağrıyor 😣 ay inşallah ya hiç geçmicek gibi geliyor insana
Kucukhobby Gnc27 kocaman karnımızla eğilip kalkmıyorduk çok fazla sanırım ondan:) ben eğilip kalkarken merdiven inip çıkarken çok ağrıyordu
Gnc27 Toprak_2019 çok teşekkür ederim inanın aynısı ya yürüyemeyecek gibi hissediyorum ..iki gündür böyle oldu ben de neden diye düşünmeye başlamıştım ,yalnız değilmişim ☹️
Toprak_2019 Gnc27 çok çektim ben yürüyemez hale gelmiştim sonra kendiliğinden geçti gitti Rabbim şifa versin inşallah