1 aydır hastayım antibiyotik kullandım gargara burun sipreyi geçmedi serum taktılar geçmedi iğne yaptılar hala hastayım eşime de bulaştı o da iğne kullandı şimdi de 3 aylık kızım hasta kusuyor emzirdiğimi balgam çıkartıyor gözleri çapaklanıyor bugün sabah da 4 yaşındaki kızım kusmaya başladı akşamına grip öksürük başladı valla şaştım kaldım iyileşemedik bir de çocuklara bulaştı 😞